13 Nov 2013

Tweedledum and Tweedledee


As the sun was shining and it wasn't raining on Monday when I went out for a cup of tea and lunch, I dediced to wear my gorgeous sparkly tweed jacket once more, before I have to say good bye to her, at least for now. The camera isn't picking up all the tones of my baby, it actually has gold and silver threads all over, which creates the beautiful subtle sparkle. I thought this look was just perfect for the weather, although I probably should have worn a more ladylike handbag with it. Well, I've kind of been addicted to my little leather backpack ever since I got it, I can even fit my camera in it. Actually I like the contrast the backpack creates with the tweed jacket. For finishing touch I added my favourite leopard scarf, unfortunately we forgot to take pictures of it, but you get the picture.:D

Tipaton ja aurinkoinen maanantaipäivä lounaan ja teekupposen merkeissä oli oivallinen hetki sujauttaa vielä viimeisen kerran päälle tämä täydellisyyttä hipova tweedtakki, tiedostaen että kohta on haikeiden hyvästien aika, ainakin hetkeksi. Näissä kuvissa ei pääse takkini eri sävyt ja vivahteet ihan oikeuksiinsa, siinä on siis hopeita ja kultaisia lankoja, jotka luovat kauniin hohteen takkiin. Musta tää asu sopi täydellisesti päivään, vaikka ehkä mun olisi pitänyt valita kaunis simppeli, ruskea hiukan naisellisempi käsilaukku tuon mustan nahkarepun sijaan. No myönnetään, oon ehkä ollut hieman addiktoitunut tuohon reppuun siitä asti kun sen Englannista nappasin mukaani, heei sinne mahtuu kamerakin. Oikeastaan tuo tweedtakki ja rento nahkareppu luovat yhdessä varsin jännän kontrastin. Asun viimeisteli lemppari leohuivini, jota en harmikseni muistanut lisätä kuviin, nooo uskon että hoksaatte.:D  





The colour of my pants, the forest green is one of my favourite autumn colours together with burgundy. A few days ago I fell in love with this picture of a girl wearing forest green pants and a pair of brown leather boots on Pinterest, I had to recreate a similar look myself. Still searching for the perfect slouchy green cardigan though. What do you guys think of the outfit?
- Mindy <3

Tuo metsänvihreä on yksi mun suosikkiväreistä syksyllä, viininpunaisen lisäksi tietty.  Muutama päivä sitten kun selailin Pinterestiä ihastuin kovasti yhden tytön asuun, jossa yhdistyi vihreät housut ja ruskeat nahkabootsit. Pitihän munkin päästä heti kokeilemaan samantyylistä comboa. Metsänvihreän rennon neuleen etsintä tosin jatkuu yhä, mitäs siellä tykkäillään asusta?
- Mindy <3 


6 comments:

  1. Lovely look :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/ootd-my-new-hoodie-from-udobuy.html

    ReplyDelete
  2. Aivan ihana asu, näytät upealta. Jotenkin niin raikas look.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitti, ihana kuulla että tykkäilet.:)

      Delete
  3. Ihana asu! Tykästyin sun tyyliin tosi paljon! :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paljon kiitoksia Ida-Maria. Jee tosi kiva kuulla että tykkäilet. <3 Meen heti kurkkaa sun blogin!

      Delete

Don't forget to follow me, that way it gets much easier for you to see all my fashion updates. - Mindy <3