16 Oct 2013

Mindy's favourite Haircare products


As I've been asked to do a post about the hair products I'm currently using, today I finally decided to do it. I've been using all these products for quite a long time, and can assure that all these work well, at least for my blonde hair that tendst to get a little dry and frizzy at times. Although, as you might have noticed, I prefer this messy, bedhead look rather than having my hair sleek and straight.

Multa kysellään aika useasti mitä hiustuotteita käytän, siispä päätin nyt tehdä postauksen jossa esittelen tämän hetken suosikkejani. Olen käyttänyt kaikkia näitä tuotteita jo varsin pitkän aikaa ja ainakin mun vaaleaan tukkaan, joka on ajoittain kuiva ja pörröinen nämä toimivat erinomaisesti. Ootte kyllä varmaan jo huomanneet, että mun ominainen tyyli on muutenkin suoran siistin tukan sijaan enemmän tällanen seksikäs pörröpää-look.


Here are my favourite shampoos. I've been using Tigi's Dumb Blonde Shampoo for over five years now and still like it a lot, although the bottle and also the scent has significantly changed a while ago. Another favourite of mine has been Redken's Blonde Glam shampoo. I really love the scent and the way it makes my hair shine and at the same time maintains the colour well. (I've run out of the shampoo, so I only have the conditioner to show you guys). The only drawback of these products is the relatively high price, but I usually get mine from Lookfantastic.com or Feelunique.com. I want to remind you of the discount code for LookFantastic.com. Just type my blog's name: goldenscript where it asks for a discount code, and you get -15% off from your entire purchase, until the end of the year. Finally I have Cutrin's Bio+ shampoo, which works wonders for the dryness of my hair and scalp during winter time. It is also said to strengthen your hair and prevent possible hair loss.

Tässä lemppari shampooni. Tigin Dumb Blonde shampoota olen käyttänyt jo viitisen vuotta ja tykkään siitä edelleen kovasti, vaikka tuo pullo ja siinä samassa tuoksu onkin täysin muuttunut vähän aikaa sitten. Toinen pitkäaikainen suosikkini on Redkenin Blonde Glam shampoo. Tykkään tosi paljon tuon shampoon tuoksusta ja lisäksi se tuo hiuksiin ihanasti kiiltoa ja pitää vaalean värin hyvänä. ( Mulla on tuo shampoo loppu, niin tässä kuvassa näkyy vaan kyseisen sarjan hoitoaine.) Ainut miinuspuoli näissä tuotteissa on korkeahko hinta. Tilailen omani yleensä netistä LookFantasticilta tai Feeluniquelta. Ainiin, tahdonkin muistuttaa teitä vielä LookFantastic-alennuskoodista, jonka saatte kun näpyttelette vaan mun blogin nimen: goldenscript siihen "got a discount code?" kohtaan. Tämä -15%  alennuskoodi tilauksenne loppusummasta on voimassa vuoden loppuun asti. Viimeisenä mainitsen vielä Curtinin Bio+ shampoon, joka toimii mainiosti talvella kuiviin hiuksiin ja päänahkaan. Tuote vahvistaa myös hiuksia ja ennaltaehkäisee hiustenlähtöä. 


Here I have all my hair conditioners and silver products. My absolute favourite out of these is the glass jar in the middle: Davines alchemic silver conditioner. I use this conditioner roughly once a week and it keeps my blonde colour nice and cool-toned. Another one that must be mentioned is another Davines product, called the Love conditioner, which works extremely well for frizzy hair.

Tässä puolestaan mun lemppari hiustenhoitoaineet. Aivan ehdoton ykkönen on lasipurkissa majaileva Davinesin hopeahoitoaine. Käytän tätä suunnilleen kerran viikossa, ja se todella pitää vaaleat hiukseni viileän vaaleina. Toinen maininnanarvoinen tuote on myös Davinesilta. Nimittäin Love hoitoaine, joka ehkäisee erinomaisesti hiusten pörröisyyttä.



And finally hair styling products. First I apply a little amount of Moroccanoil styling creme into my hair, then depending on the hair style I want to achieve, I opt for any of these products really. When it comes to dry shampoo the Batiste dry shampoo works the best for me. Moreover , as you can see from these pictures I really love Tigi styling  products. Ego boost is a leave-in conditioner for split ends, but I usually use it for dry hair to smooth over fly-aways.  Small Talk on the other hand, adds body and volume to my hair. Did I already mention how much I adore the scent of these Tigi products. Finally, I want to mention another two products: Lee Stafford's Sea salt Spray, which has become one of my go-to products. Not only does it smell absolutely gorgeous, it also creates this beach babe look with slight curls, which I really love. Nor can I help mentioning how much I still love my Tangle Teezer. Thanks to my Tangle Teezer, I've actually started brushing my hair every now and then. Guys, which are your absolute favourite hair products, that you think I should test too? Are any of these products your favourites too?
- Mindy <3

Ja lopuksi vielä tuotteet, joita käytän omien hiusteni stailaukseen. Aluksi levitän pienen määrän Morocconoil styling cremea hiuksiini, jonkan jälkeen käytän oikeastaan mitä vaan näistä tuotteista riippuen millaisen hiustyylin haluan milloinkin itselleni luoda. Kuivashampoista parhaimmaksi omille hiuksilleni olen todennut Batisten kuivashampoon. Lisäksi, niin kuin kuvistakin huomaa tykkään tosi tosi paljon Tigin tuotteista. Ego Boost on hiuksiin jätettävä hoitoaine, jota itse käytän kuivaan tukkaan estämään pörröisyyttä. Small Talk taas puolestaan tuuheuttaa ja antaa voluumia hiuksiini. Muistinko jo mainita kuinka paljon tykkään näiden Tigi-tuotteiden tuoksusta? Lopuksi tahdon vielä mainita kaksi ehdotonta suosikkiani. Lee Staffordin merisuolasuihkeesta on tullut pettämätön luottotuotteeni, se ei ainoastaan tuoksu jumalaisen hyvältä vaan sillä saa myös luotua haluamani beach babe-lookin. Ja tietysti tuo Tangle Teezer ansaitsee tulla täälläkin mainituksi. Tangle Teezerin ansiosta mäkin olen silloin tällöin alkanut harjailemaan hiuksiani. Hei, mitkäs on teidän lemppari hiustuotteita, joita myös mun pitäis teidän mielestä kokeilla? Onko teillä mitään samoja lemppareita kuin mulla?
- Mindy <3

8 comments:

  1. Tosi kiva postaus. Sulla on upea tyyli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, tällaisista kommenteista tulee niin hyvälle mielelle! :)

      Delete
  2. Oi tykkään sun blogista ihan älyttömästi! :) Missä sulla on täällä se lukijat-palkki mistä voi liittyy? Oonko vaan sokee kun en löydä sitä.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh huippu juttu, tosi ihana kuulla että tykkäilet! Onkohan se liian piilossa, se on tuolla ihan alhaalla, jos siis Google Friend Connectia meinailit? :)) Ainiin, ja tervetuloa lukijaksi! <3

      Delete
  3. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

    Just let me know and I will make sure to follow ya back
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you love! Yeah sure, heading over to your blog now! xx

      Delete
  4. This is nice ! I'm following you now..
    You have so many posts ! I'm new on blogosphere :)

    Feel free to visit my blog too .. http://elenastiole.wordpress.com/ and follow it if you like it !
    Kisses !
    -Elena S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I'm really glad you like it. This is all so new to me as well, just started this blog roughly two months ago. : ) Good luck to you, will definitely check out your blog too! xx

      Delete

Don't forget to follow me, that way it gets much easier for you to see all my fashion updates. - Mindy <3